Erbjud dina kunder ytterligare en service med en Euronet Bankomat.
Erbjud dina kunder ytterligare en service med en Euronet Bankomat.
En Euronet-bankomat kan gynna din verksamhet och ge kunderna bekväm åtkomst till sina kontanter.
En Euronet-bankomat kan gynna din verksamhet och ge kunderna bekväm åtkomst till sina kontanter.
Vi hanterar och underhåller bankomaten och ser till att dina kunder får bra service.
Vi hanterar och underhåller bankomaten och ser till att dina kunder får bra service.
Våra bankomatlösningar fungerar flera olika branscher.
Våra bankomatlösningar fungerar flera olika branscher.
Ta reda på om din verksamhet kan skaffa Euronet-bankomat genom att använda vårt kvalificeringskalkylator.
Ta reda på om din verksamhet kan skaffa Euronet-bankomat genom att använda vårt kvalificeringskalkylator.

Vanliga frågor

Vilka kort kan användas Euronets bankomater?

Euronet accepterar följande kort: Alla VISA-kort inklusive Vpay, PLUS, Electron, alla MasterCard-märkta kort, inklusive Maestro och Cirrus, JCP, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed och AMEX.

Hur stor summa får man ta ut per dag?

Gränsen för dagligt uttag eller antal dagliga transaktioner från bankomat eller POS beror på vilken bank som används, inte på Euronet. Det kan variera beroende på kortets ursprung och typ. Ditt kortföretag kan ge dig mer information om detta.

Vem är ansvarig om bankomaten är ur funktion?

Euronet. Om ett problem uppstår med bankomaten ska du omedelbart kontakta Euronets kundserviceteam så vidtar de nödvändiga åtgärder för att reparera bankomaten så fort som möjligt. Numret till Euronets kundservice är +46 200122 053

Mitt kort svaldes. Jag vill ha det tillbaka... kan ni ge det till mig?

När ett kort dras tillbaka beror det vanligtvis på en begäran från den utgivande banken, eller på grund av att kortets ägare begick ett fel (om kortets ägare inte tog tillbaka kortet inom utsatt tid eller kortet blev indraget av säkerhetsskäl). Tyvärr kan Euronet inte ge tillbaka kortet till ägaren eftersom vi är bundna av kortutgivaren och reglerna för kortet som avgör procedurerna för kortets indragning/förstörelse. Kontakta Euronets kundservice och din bank omedelbart för ytterligare anvisningar.

Kontanterna kom inte ut och mitt konto har debiterats. Hur får jag pengarna tillbaka?

Kontakta Euronets kundserviceteam och din bank för att informera dem om incidenten. De två enheterna kommer att arbeta tillsammans för att åtgärda problemet. Numret till Euronets kundservice är +46 200122 053

Kontakta oss
GRATISNUMMER

Sök